تابستانه
 
یک شنبه 2 تير 1398برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : M.A.M

 سلام بچه ها از اين لحظه به بعد شما با عضويت در وبلاگ به عنوان نويسنده قرار داده مريشيد و ميتون يد مطالب جالب و دوست داشتني و حتي عقيده ها تونو بزار يد.

اميد وإرم با همايتتون وبلاگ توسعه پيدا كنه.

ممنون

بهترین گوشی های هوشمند سال 2012 از دید کاربران زومیت: بیش از ده هزار رای برای یک نبرد هوشمند

آیفون 5
آیفون 5 (زومیت)

بعد از مقاله جنجال بر انگیز زومیت در رابطه با انتخاب بهترین تلفن هوشمند سال 2012 از دید تیم زومیت بنا به درخواست کاربران عزیز، تصمیم به برگزاری رای گیری در همین راستا نمودیم. کاندیداها هر کدام بسته به میزان موفقیت در بازار و میزان توان فنی‌شان انتخاب شده بودند و در معرض رای شما قرار گرفتند. بیش از ده هزار نفر در این رای گیری بزرگ شرکت کردند که در فضای سایبری کشورمان یک رقم بزرگ به حساب می‌آید. نتیجه این رای گیری را در ادامه مشاهده خواهید نمود و در کنار آن، رده‌بندی شما عزیزان را با رده‌بندی تیم زومیت مقایسه خواهیم کرد.



ادامه مطلب ...

بررسی فناوری ژست‌های کنترلی غیرلمسی و سنسورهای پیشرفته‌ی اتمل که احتمالا در گلکسی اس 4 بکار گرفته خواهند شد

Amtel
Atmel

در حالی که به رونمایی رسمی گلکسی اس 4 نزدیک می‌شویم، شایعات پیرامون آن هم قوی‌تر و متنوع‌تر می‌شوند. به هر حال این گوشی هم یکی از اعضای خانواده‌ی گلکسی است و همان‌طور که می‌دانید برند گلکسی یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیای گوشی و تبلت است و مخصوصاً گوشی گلکسی اس 3 که محبوبیت و فروشی فوق‌العاده داشته است. مسلم است که جانشین گلکسی اس 3 از نظر سخت‌افزاری پیشرفته‌تر و امروزی‌تر خواهد بود اما در کنار پردازنده و صفحه نمایش و دوربین و غیره، شایعاتی در مورد نوآوری‌های آن شنیده‌ایم که جالب‌ترین آنها قابلیت استفاده از گوشی بدون لمس نمایشگر آن است. در ادامه با ما همراه شوید تا شایعات را جمع‌بندی کرده و موضوع را دقیق‌تر بررسی کنیم.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : M.A.M

بررسی تبلت 9.7 اینچی Play X هیوندای

Play X Hyundai
Play X Hyundai

هیوندای یکی از معدود شرکت‌های تولید کننده تبلت در دنیاست که خیلی شناخته شده نیست و محصولات این شرکت نیز تنها در برخی از کشورهای آسیایی عرضه می‌شوند. این شرکت به تازگی یک تبلت نسبتا قدرتمند و خوش ساخت را با نام Play X عرضه نموده که مجهز به صفحه نمایش با کیفیت 9.7 اینچی با رزولوشن 2,048 در 1536 است. دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تبلت نیز مناسب به نظر می‌رسند و از همه مهم‌تر با قیمت مقرون به صرفه‌ای در بازار کشور عرضه می‌شود. اگر تمایل دارید تا با نقاط قوت و ضعف پرچمدار جدید هیوندای آشنا شوید، بررسی این تبلت را در ادامه مطلب دنبال کنید.



ادامه مطلب ...

احتمال معرفی MeMo Pad 10 توسط ایسوس در کنگره جهان موبایل

احتمال معرفی MeMo Pad 10 توسط ایسوس در کنگره جهان موبایل

ایسوس که این روزها سخت مشغول ساخت و معرفی تبلت‌های اندوریدی در ابعاد مختلف است، احتمالا در MWC امسال از نسخه 10 اینچی تبلت Memo Pad رو نمایی می‌کند. این طور که از شنیده‌ها بر می‌آید MeMo Pad 10 نیز از همان سیاست‌های قیمت‌گذاری برادرش، MeMo Pad 7 پیروی می‌کند و با قیمتی کاملا رقابتی به بازار عرضه خواهد شد.



ادامه مطلب ...

فوجی فیلم از اسپیکرهای انعطاف‌پذیر خود رونمایی کرد

فوجی فیلم از اسپیکرهای انعطاف‌پذیر خود رونمایی کرد

فوجی‌فیلم که یک کمپانی ژاپنی فعال در زمینه عکاسی و تصویربرداری دیجیتال است، امروز در نمایشگاه نانوتک 2013 محصولی را رونمایی کرده که در نگاه اول هیچ تفاوتی با یک فیلم ندارد، ولی در واقع یک اسپیکر انعطاف‌پذیر است. در ادامه جزئیات بیشتر را ارائه نموده‌ایم.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به تابستانه خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تابستانه و آدرس tabestaneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 6560
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1